Investiții continue: Grupul investește constant în modernizarea facilităților și în îmbunătățirea ofertei, adaptându-se la tendințele pieței și
la cerințele tot mai diversificate ale turiștilor.
Marketing eficient: O strategie de marketing bine definită, care include prezența activă online, recenzii pozitive pe platforme de rezervări și colaborări cu agenții de turism, a jucat un rol important în atragerea unui flux constant de clienți.
Aceste elemente combină tradiția ospitalității românești cu cerințele moderne ale turismului, poziționând grupul Ambient ca un lider în domeniul hotelier din regiune.
Read More
23.09.2021 Comunicat de presă Societatea comercială EURO-TOUR SRL cu sediul în Municipiul Brasov, str. Aninoasa Nr. 5, anuntă […]
Read More
A venit vara și la noi! Și e sezon de vară de munte, cu zile calde dar fără caniculă, cu […]
Read More
16.04.2021 Comunicat de presa Societatea comerciala EURO-TOUR SRL cu sediul în Municipiul Brasov, str. Aninoasa Nr. 5, anunta […]
Read More
Dragi oaspeți, Ambient Hotel Collection a luat toate măsurile necesare împotriva Covid-19 a luat toate măsurile necesare pentru a garanta […]
Read More
Pregătiți voia bună și echipamentul gros pentru că este Decembrie. Luna în care te bucuri de lucurile mici și de […]
Read More
Strada Mureşenilor, a fost numită la început stradă Mănăstirii, datorită mănăstirii dominicane situate pe latură să nordică. Ulterior a primit […]
Read More
Urban Adventures a fost conceput pentru aceea care doresc să scape de aglomerarea turistică și să se conecteze cu orașul […]
Read More
Din cele mai vechi timpuri, verigheta a fost percepută ca un un semn al loialității, transpus în diferite obiecte. În […]
Read More
În Evul Mediu, Brașovul era una din principalele cetăți ale Transilvaniei, din șirul de cetăți cu rol defensiv destinate apărării […]
Read More